box på näsan.

Jag känner att mina inlägg består mycket av boxningen nu :) men jag kan inte rå för det, jag gillar det! Saken är den, i går var de spärring, innebär att vi slår på varandra. & PANG, jag fick en box på näsan, i samma stund som jag hade kunnat lägga mig ner och gråta, så fick jag en adrenalinkick & ville bara få ett perfekt slag. . jag fick in två, dock inte så hårda möjligen, men slag fick jag in :P ! Haha. .  Annars passet i går var bra :) gillar när man kommer hem och är helt död. dock kunde jag inte ta ut mig ordentligt i går då jag var så förbannat trött , + förkyld. men på måndag tar vi nya tag och kör igen. Känns så skönt att vara igång igen efter att legat på latsidan och lagt på sig under sommaren.
I går började skolan, kan säga att jag hade ångest när jag satte mig på tåget. men de gick bra, de var rätt kul :)
trevligt att träffa klassen igen :) !
annars , i dag ska jag till Fi, hon skulle visst bjuda på mat, & sedan ska vi till jobb. vi har föräldrar möte där, så ska dit & visa upp mig & säga hej : ) !
nu ska jag dricka upp mitt kaffe & sedan göra ve mig de sista :)
detta är jag nästa sommar, lika brunbränd också ;) ! med den smala fina magen :P !
-/ Ð i v a ♥

Kommentarer
Postat av: bella

gött med en box på näsan el INTE haha.. kramar

2010-09-02 @ 17:10:08
URL: http://bellahassel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0