olá :)

Jag lever, men knappt. :) Jag skriver nu i alla fall, dock har jag skrivit sen halv tio i morse. Vi har fått en 48timmars hemtenta. Det är inte alls så kul som det låter ;) ! & det låter ju inte kul, då kan ni tänka er hur TRÅKIGT det är.

men i alla fall, så fyllde Babe år i går, TJUGOFEM ÅR ! Förstår ni hur gammal han är nu då ;) !? haha. Han fick en plånbok & pengar av mig, då han ska göra en tatuering :) ! Så världens bästa flickvän sitter här, hahah!

I går var i alla fall min familj och firade honom. I fredags var vi hos hans mamma och åt middag, träffade hans moster från Polen! & tyvärr ligger hans pappa på sjukhuset. Han har cyklat & trillat, blivit opererad så ligger nu inne ;( ! Men han mår bra efter omständigheterna!

nej, nu måste jag skriva lite till på mitt arbete. : ) ! ville bara visa att jag lever- :)



-/ Ð i v a ♥

Kommentarer
Postat av: Babe

Vadå gammal?? 25 är bara en siffra älskling. Skriv på ditt arbete nu så du kan bli klar ;) puss älskar dig

2010-10-04 @ 17:57:33
Postat av: bella

bra att du visar att du lever hihi.. 25 år ju ingen ålder haha.. vänta tills man e 30 då e man gammal :P hoppas de går bra med ditt arbete och ja visste e du den perfekta flickvännen hihi.. kram på dig

2010-10-04 @ 18:28:43
URL: http://bellahassel.blogg.se/
Postat av: Veronica

TACK BELLA..den värmde minsann.... :)

2010-10-04 @ 20:56:38
URL: http://veronicabjorkell.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack min lego. ;D Det räddade min dag. <3

2010-10-05 @ 07:52:26
Postat av: Cornelia

Åh, vad du är snäll!

Jag skulle mest bara vilja ha en header i form av foto och "ram" runt själva bloggen. Så som du har randigt här på din :)

Men vad jag förstått så måste man ha bildprogram i så fall?

2010-10-12 @ 20:36:56
URL: http://corneliahbg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0