Detta med blogg har jag lagt åt sidan.

Jag har lagt detta åt sidan känner jag, fast vill egentligen ta upp det igen. Jag tycker det är kul med bloggar och att kunna gå tillbaka och läsa vad jag har gjort :) så vi försöker.
Jag tänkte att jag härmar cornelia lite med en frågestund :) det hade kanske varit kul ;D ! får se hur många som har frågor till mig ;D !

i dag har jag annars spenderat  dagen med Frida på sjukhuset i Malmö. Hon ringer mig när jag är på skolan och ber mig komma till henne då hon trillade med cykeln, dock trodde jag hon drev med mig då hon var så lugn. Men när jag kommer dit ser jag hennes svullna arm, och förstod då att hon inte drev med mig. Inte kunde jag lämna henne själv, så följde såklart med henne. Kan säga att man är helt slut efter en dag på sjukhuset. Hem kom hon med gipsad arm, lilla snutt! Jag fick även agera sjuksköterska ett tag ;) det var inte helt fel. . hahaha.

men fråga på nu , jag är inte farlig :) !

/ Ð i v a  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0