Jag börjar nästan. .

Jag börjar nästan alltid med samma mening om bloggen att den ligger vid sidan om, men icke idag =)


nu har jag tagit en funderare, och saken är den. . jag har inte tid med bloggen. den kommer ligga kvar och så. & klart bli uppdaterar när jag har tid. som tex i sommar : ) !

det har ju hänt en del sen jag skrev sist. egentligen inte så mycket speciellt, mer om skolan och att vi har rövamycket. . men jag räknar ner till sommaren :D ! & just nu har vi calles pappas hund här hemma, så jag kan inte dofta något. :P allergisk mot hundar, men vad gör man inte när hans pappa ligger på sjukan :/ !
Mamma har honom(hunden) på dagarna :) & han trivs!

stått på loppis har vi också gjort. tjänade en liten peng :) aldrig fel. Hih.  & nu har jag fått tid på sjukan, den 18 maj ska jag dit för min trötthet. Oh, äntligen! Jag orkar inte vara såhär trött, somnar 5 på eftermiddagarna, hur kul är de ?

nej, nu ska jag hoppa in i duschen. vi ska nog ut & sätta oss och ta ngt att dricka ikväll. : ) hörs, ♥ !

 

Puss,

-/ Рi v a ♥


Kommentarer
Postat av: bella

Uppdatera när du känner för det och har tid gumman. Jag har ju dej på bloglovin så ser så fort du har skrivit :D Jag uppdaterar inte heller varje dag längre. Finns annat o göra liksom ;) ja kolla upp din trötthet, de borde jag med göra. kramar

2010-05-03 @ 00:30:53
URL: http://bellahassel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0