Jag älskar. .


folk som använder cykelhjälm. . jag blir så glad när jag ser folk som använder det, haha! Såg en kvinna idag och hon gjorde nästan min dag, för hon hade cykelhjälm. Jag själv skulle aldrig använda de, töntigt ju. Men folk som vågar vara töntiga är fan mina hjältar! GO CYKELHJÄLM.
Ja, jag skrev ju nästan, (att hon gjorde min dag) för på tåget hade jag köpt med mig lite kaffe, & vips. . vem har kaffet över sig? JO JAG! FÖR då skulle en kille hoppa av helt plötsligt, & han tar med mitt kaffe, vilket resulterar i att hela mina byxor är fulla i kaffe (& jag hade LJUSA JEANS) . . :( & vi som har projektvecka i oxie. . haha! Åhja, bara Sophie som kommenterat det, fast de andra har nog inte vågat :P !

Nu har jag fått tid till sjukan i alla fall, den 18 maj. skrev kanske de i förra. . ? men nu är jag så trött på det, de bryter ner en både psykiskt och fysiskt. Orkar inte göra något, dock tvingade jag mig att träna idag. . HEJ FETTO. Fatta vad jag gått upp nu, kanske inte så märkvärdigt för er som ser mig MED kläder på. Men jag lovar att JAG känner det, OCH ser det. & nej, jag vill inte ha det såhär. Sommar snart för bövelen. . nu är det hård träning.
Kanske blir allt mycket bättre när jag vatt på sjukan & fått mirakel medicin ;D ! Kanske kan vara ute & springa flera mil. De hade jag gillat!

men men, ska inte beklaga mig mer nu :D ! men i alla fall, jag lever och bloggar.

Nu ska jag bege mig till soffan, och njuta av att arbetet är klart. ska läsa igenom imorgon & sedan ska de skickas in. Finaste Frida har hjälpt mig med mitt arbete också. :)

 

Vi hörs alla fina. Puss

 

-/ Ð i v a ♥


Kommentarer
Postat av: Andreas

Haha, då älskar du mig, för jag började nyligen använda cykelhjälm.



Känns på nåt vis tryggare med den på huvudet, en olycka sker så snabbt. Och jo lite töntigt är det också! =)



Kul blogg!

2010-05-05 @ 13:44:46
Postat av: Sofia

Jag har också cykelhjälm... ibland i allafall. Blev mer när man cyklade på danska sidan då (patetiskt egentligen att man inte använder den mer på denna sidag sundet).

Men en bra uppfinning är det!

Kram Sofia (ottos tjej)

2010-06-14 @ 17:28:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0