Inte OK!



Jag tycker inte det är ok när en medelåldernsman står och klappar på sin tjocka mage och sjunger en truddelutt samtidigt, speciellt inte när man är på väg in för att träna! jag fick ångest, haha! speciellt när han tittade på mig precis som att jag skulle sjunga med. Döda mig tänkte jag! & de gjorde passet, utan tvekan! har inte kunnat gå ordentligt på 2 dagar. Det är bara så galet, & det sitter i än! Men nu jävlar är jag ju igång. Kreta om 2 veckor, här kommer jag, (eller vi ;D) !

Annars skolan går både bra och dåligt. . I den nya kursen går det bra, skitbra faktikst! har haft två examinationer nu och blev godkänd på den första, direkt! så jävla skönt. :D sedan den andra hade vi i tors, & vi fick så sjukt bra med respons. Vi fyra i gruppen bara log resten av dagen. MEN , (nu kommer alltid de förbannade MEN:et) vi tar inte ut glädjen i förtur. För lärarna kan ju faktikst hitta ngt som kan styra vårt humör! Men än är jag glad. Jätteglad, :) ! dock i den andra så sitter vi några stycken kvar med de arbetet han vägrar godkänna oss i, öhe. det är så tröttsamt! men de ska väl gå snart!


Igår var de samling igen, vi fyra. Jag carro emelie och helena. som förr (haha, typ 1 år sedan) Dock är de svårt att få oss alla fyra samlade tillsammans, då vi är åt olika håll rätt ofta! men igår hittade vi en dag som passade, ;) ! Vi satt här hemma och fixade oss och gjorde verkligen inget vettigt! efter lite rosé och öl så begav vi oss till stan. Hampan, & sedan cardan. Jodå, jag kom in, men shit!!! Nya tivoli, bara en massa äckligt folk som tror de kan dra och slita i en, men icke! & små folk som bara drälde runder, isch! Nej, jag förstår inte hur Emelie kunde få mig att övertalas att dra mig dit, haha! Först kön, & sen de skitet. Har inte vatt på cardan så många gånger, men jag lär nog inte gå dit igen. så mycket vet jag! Annars var det en mycket trevlig kväll. :)






Nu sitter jag och fixar med lite mat, kom på det att jag borde ju äta! Så lite spagetti och pastasås med extra vitlök, de kan ju inte vara helt fel. Dock vet jag att en sambo inte kommer bli så glad på mig, han får andnöd när jag har ätit vitlök. jättekonstigt! Hahha, men det får han tåla idag ; ) ! + att jag är så sugen på jordgubbar och mjölk, men de skulle han köpa med sig hem sa han, :D ! Hoppas på det =).

Idag överraskade jag mig själv med detta långa inlägg, förstår om ni blir trötta i ögonen ;) jag är i fingrarna, kramp! ;) Ha en super mysig söndag, för det ska jag ha. Puss.

-/ Ð i v a ♥


Kommentarer
Postat av: Emelie Curtsson

Hejjjj sötnos!!!

Tack för en rolig kväll.. Håller med om att det verkligen var nya tivoli. haha.. Fina bilder du har lagt upp.. Puss

2010-05-23 @ 22:38:56
URL: http://donnaemme.blogg.se/
Postat av: Calle

Vad fin din blogg är nu älskling =)



Love you <3

2010-05-24 @ 21:52:33
Postat av: Anonym

ahh.. nice. vart ska ni ? :)

2010-06-01 @ 20:48:04
URL: http://tiiniisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0