värdelös :P



totalt värelös med bloggen ;) hahah!

Har hänt lite sen jag skrev sist, Jag klarade TENTAN :D WIIHO, kan säga att de var en sten som föll :) så skönt. Slipper göra om kursen nu! GÖÖTT! & vad har mer hänt, hm.. glömmer så lätt- :P ! Gammal tant. JO MEN SÅ KLART! Min dator har hittat hem igen. Fått tillbaka livet efter har varit hos doktorn :) ! Är så lycklig. Nu kan ka skriva på mitt lilla hjärta ;) ! Oh va flummig jag känner mig :P !
Nej. nu ska jag dra på träningskläderna & ner på friskis för ett litet pass. . Spinning =)
Hörs sen när jag har något vettigt att skriva ;)


Puss.
-/ Ð i v a ♥

Kommentarer
Postat av: Stina Style by me

Go morgon! Då är du supersnsygg i håret nu kan jag tänka mig! :)



Jag har ju inte längre hår än som på bilden, men det är inte uppklippt. Men det där med håret är ju en gåta, ena dagen känner man för att ha lite uppklippt så att inte allt bara hänger tungt ner och andra dagen när man har fixat till sig lite i håret så tycker man att det jättesnyggt jämnlångt, men som du säger det växer ju ut igen. Just nu är min utväxt det viktigaste att fixa till!



Kram och ha en bra dag! Är det din lilla tjej på bilderna nedan?

2010-03-13 @ 09:04:37
URL: http://stylebyme.myshowroom.se/
Postat av: Stina Style by me

Två små tjejer har jag! :)

Mysigt!



Må så gott idag!

2010-03-13 @ 15:38:52
URL: http://stylebyme.myshowroom.se/
Postat av: bella

wihoo grattis gumman =) vad kul :D kramar

2010-03-14 @ 00:22:38
URL: http://bellahassel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0