Vaken.



men en retlig huvudvärk, usch! De gillas inte alls. . idag ska vi först till Milton som blev ett igår. :) myspys. sedan ska jag hem & vila lite, hoppas på att huvudvärken släpper, & sedan ska jag göra ve mig inför ikväll. Kommer dock bli en lugn kväll för min del, imorgon måste jag upp rätt så tidigt och börja skriva. . + att jag är förkyld också. . känns inte som jag vill bli ännu mer.

& igår fick jag en liten paket (födelsedagspaket) av babe när vi var på väla, vill ju ha en skinnjacka. & vad hittar jag inne på H&M. JOO, en skinnjacka. :D skittuff :) ! Haha. .  Så nu kan han inte säga att han inte vet vad han ska handla till mig ;D !

Nej, ska röja upp nu, & sen börja göra mig i ordning. Hörs mina vänner, & ta de lugnt ikväll :)

-/ Ð i v a ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra, bara på han! Klart man ska ska få vad man vill ha. =) Speciellt när man pekar med hela handen. haha.

2010-03-23 @ 15:30:59
Postat av: Christel

De var jag....

2010-03-23 @ 15:31:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0