skånetrafiken.



ikväll är jag inte att leka med, jag är så förbannad. Åk kollektivt skriker de, men hur bra går de ? Jag skulle ta tåget 17.38 ifrån malmö för att vara inne 18.32 i hbg. Kommer till centralen, tåget är sent. . till 45. Ok, inga problem. jag skulle hunnit till mitt pass med den tiden ändå. Men sen ändras tiden till 48. . & när väl tåget kommer in 50 har vi INGEN som kan köra tåget. Seriöst, där satt vi innan de kom en som kunde rulla iväg oss.
& ibland kan faktikst tåget köra in lite tid, men icke. . istället blir vi bara mer och mer sena. OOOH, jag missar passet och är bara så arg, kunde lika bra tränat med syrran idag då ju! men man litar på trafiken att de ska gå. + att jag tog ett tidigare tåg JUST för att komma i tid till mitt pass !!! men icke.
& så tror skånetrafiken att de kan värdera min tid med ett jävla busskort som man dessutom bara kan använda EN dag, ooh nej! nu får väl för fan skåne också göra sig förberedda inför vintern, nästa vinter borde fan alla tåg gå i tid ! Oh ja, jag är så jävla piss. .


aja, nu så struntade jag som sagt i att träna, så nu sitter jag här nyduschad och bara gnäller. & jag får lov att göra de, för jag är så arg. PÅ RIKTIGT!!

Ha en bra kväll ni andra.

-/ Ð i v a ♥

Kommentarer
Postat av: Veronica

se..du skulle tränat med mej :) fniss

2010-03-01 @ 21:29:58
URL: http://veronicabjorkell.blogg.se/
Postat av: bella

du har all rätt och va förbannad :P de hade jag oxå varit! all trafik är sena nu över vintern och de e sjuk störande när man har saker att passa. hoppas du vakna upp lite gladare idag ;) kramar

2010-03-02 @ 10:19:33
URL: http://bellahassel.blogg.se/
Postat av: chilliana

Förstår din ilska, kan ju säga att man har varit sjukt irriterad på skånetrafiken ett x antal ggr.

kram

2010-03-02 @ 22:10:39
URL: http://chillianas.blogg.se/
Postat av: Cornelia

Hihi, visst är det mysigt :) Men det är klurigt att gissa vilken kroppsdel det är som sticker ut lite då och då, på olika ställen :p

2010-03-08 @ 11:23:53
URL: http://corneliahbg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0