Rödhårig.

Vad hände. . ?

Haha, tanken var att jag skulle mjukna mitt blonda hår. & vips, vad händer? Jo, jag blir rödhårig. . hahahah. Okej, inte rött, rött. Men de är sådär kastanjrött. Men på tors så ska jag till Steffi och fixa de. & sedan ska hon enbart få fixa det! Jag kan inte hålla på och förstöra mitt hår :P haha! Så nu så.. det var ju just därför jag färgade mitt hår från första början. Just för den förbannade utväxten, :P & vad gör jag.. Färgar om det blont :P ! Oh, inte alla hemma ;) 

men nu ska BARA slinga de. Steffi har fått i uppgift att hålla mig i örat. . de lär kosta lite mer, men å andra sidan har jag nog lagt 200 spänn nu bara & de är helt tokigt. Så då kan jag lägga 200 till och få de BRA! Dessutom fyller jag snart år också :) ! 

Idag har jag varit ute & gått hela dagen, skippade därför träningen idag lite. Men imorgon måste jag. så efter skolan ska jag dra direkt :) ! Först tog jag en runda själv, gick 2 timmar. Dock lite kallt, så ja mamma. Du hade rätt ;P ! Sen frågade Malin om jag ville med ut & gå med henne & Milton. :) Såklart.

nu ska jag slänga mig på soffan. & sen kanske bara vara. . gött. =)

Puss, från rödhårigamadde.

-/ Ð i v a ♥

Kommentarer
Postat av: bella

men rödhårigt är väl sexigt hihi :D hoppas du haft en bra dag.kramar

2010-03-17 @ 19:28:20
URL: http://bellahassel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0