Okej, jag lever.


fast vi har nästan varit nära döden. Vi har då åkt på dendär härliga kräksjukan, mmmums! Vilken mysig vän de de där är. Calle var nog den som var mest sjuk FAKTIKST! ;) han kräkte som aldrig förr, & jag sprang på dass. Kan ju se de hela framför er, en kräker en annan behöver gå på dass. ILLA! Dock gick ju min lilla Biggy ner 2 kg, han försvinner snart. Men stolt är han, för nu ska han bygga muskler. jag kommer vandra runt med ett muskelpaket brevid mig på stranden nu 2010, medan han kommer få ha en fatto brevid sig ;) men de är väl lugnt, förhoppningsvis är väl kärleken blind ;P !?

men annars har det varit fest, & som sagt. JAG TÅL DE INTE LÄNGRE. måste sluta med detta nu känner jag. Nu får jag dricka vatten hädanefter. Punktslut! En drink sen är jag fullare än 3 aliksar på Ga-torg. Jag fattar inte vad som händer. . haha. Dock hade Calle ett gottskratt på söndag, medan jag satt med mössan ända ner till halsen. Men, jag lever bara engång, & skönt är väl att jag lever denna gång. & de som vill skratta åt mig, NI FÅR :D för jag skrattar med er ;) ! Haha. . Faktikst kan jag vara rolig ibland. & innan festen var det 1års kalas för Milton =) !
han fick massa fina paketer, & babe valde hans paket från oss, en body & ett par jeans. Han börjar kunna detta nu. Först väljer han till Lillfisen, & nu till Milton. ;D

nej, nu måste jag göra ve mig, men ni vet att jag lever, & så. Nu ska jag träffa Becca. Hörs, tjing.

-/ Ð i v a ♥ 

Kommentarer
Postat av: Veronica

din man kan det där med bebis stuff... kanske dags snart? ;)

2010-03-24 @ 15:00:19
URL: http://veronicabjorkell.blogg.se/
Postat av: Cornelia

Igårkväll såg vi The Box.. Vet inte vad jag ska tycka, haha. Den var lite för knasig för min del :/ Tycker inte om när en film består av en massa frågetecken ;) Vad tyckte du själv?

2010-03-24 @ 17:47:38
URL: http://corneliahbg.blogg.se/
Postat av: bella

skönt att ni e friska, ja fy fasen för o spy och sånt, det är sååå nasty. haha ja du får ta de lugnt med alkoholen :P kramar

2010-03-24 @ 22:37:47
URL: http://bellahassel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0