nu får de fan vara bra.



Nu är jag trött på skolan. . & jag menar det. Nu hade jag kunnat hoppa av & skita i vilket. Inget funkar på skolan. . Vi fick veta, klarar man inte grammatiktentan skulle man få göra om kursen. Men inte om man inte klarade analysen. ingen som infomerade om det! & vår envisa lärare vägrar att Godkänna mig & Frida, hon är bestämd! & visst, vi kan ta ett U , men fan ska vi inte göra om kursen! Glöm de. . Idag var vi så arga, så jag ringde studentkåren, & vad visar det sig? Jo, att de finns tentaregler, & då visar de sig att man inte får göra såhär. Men nu ska jag inte ropa Hej i förskott!!! Men ändå, de är fel. .

Så förbannat fel dessutom. Vi går fan på högskolan nu, borde man inte få känna av det. . ? Nu har vi hamnat på högstadiet IGEN! & det värsta är JAG BETALAR för detta!!! Men får se efter helgen vad som sker. . kanske hör sig Lisa från kåren av sig. bara att hålla tummarna. .

& nu idag är de fredag, ska strax inta soffläget & njuta. Imorgon är de Miltons 1års kalas. & på kvällen är de Daniels 25års fest. & jag ska hinna påbörja min tenta också - jag dör lite!

Ha en mys fredag, Puss

 

-/ Ð i v a ♥


Kommentarer
Postat av: Cornelia

Så får det ju inte gå till! Se till att stå på dig. Tyvärr har Malmö högskola fått en hel del kritik på sistone :/

2010-03-20 @ 00:19:47
URL: http://corneliahbg.blogg.se/
Postat av: Cornelia

Usch, så trist! Hoppas dem gör rätt för sig iaf..

Allt är fint med oss :) Lite trött på att vara tjock och otymplig bara ;)

Hur är det själv? (bortsett från skolan)

2010-03-20 @ 10:58:42
URL: http://corneliahbg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0