blommor & bin.


Ni som känner mig kommer aldrig tro att detta är sant, men jag lovar- det är de!

Igår fick jag ett mess av christel som undrade om jag ville följa med och köpa blommor, vlket lät som en bra idé. Dock slutade summan inte på de jag ville, men vafan ;) ! I alla fall, vet ni vad jag gjorde ? PLANTERADE. Jag gick ut på balkongen, & med bara mina händer rörde jag om i jorden. & jag som hatar jord & alla insekter fortsatte och intalade mig att jag var vuxen nu! Hahah. . Jag planterade om alla blommor & så. är mäktadstolt över mig själv ;) !



På min regninga balkong :D


Mina omplanterade påskliljor ;D


Likaså mina tulpaner, dock ser bilden konstig ut ;P


närbild på Busan ;D hon ska vara med överallt !


TjockisBusan =)


sådärja :) nu äntligen kunde jag ladda upp bilder, hörs.

-/ Рi v a ♥

 


Kommentarer
Postat av: mor

oj kunde du bli smutsig .skrattar för när du var liten fick du ju panik om du blev de .klart busan ska ju kolla så du gjorde de ordentligt .de blev ju fint de på balkongen klart de andra med .

2010-03-27 @ 22:22:19
Postat av: Helena.

Du är duktig älskling. :) <3

2010-03-28 @ 10:31:10
URL: http://helenaskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0