ändrar & har mig!


          
nu blev jag trött på min blogg, ;P så nu håller jag på att ändra & ha mig. : )

& nu har mitt hår blivit fint igen, hih. bästa steffi kan fixa hon : ) !! Rekomenderar henne starkt mina vänner- hon är så bra, ♥ ! oh mitt lilla hår, hahah! usch vad jag är dum mot det, :D ! Men nu är det bra igen, wie. 

                                          
                                                                       mina fina hjärtan, ♥



nu har jag inte så mycket att skriva mer :D hah. Jo justja, vi funderar om vi ska åka iväg första veckan i juni, tänkte till calella. men vi vet inte. :D ! har fått många förslag till turkiet, men får se. ;P babe han är rädd för Turkiet :P ! så vi får se : ) !

puss.
-/ Ð i v a ♥

 


Kommentarer
Postat av: Veronica

Turkiet har jag varit på Magnus om med-men han säger ALDRIG!!! Han har varit där en gr och ALDRIG mer säger han..

Gillar inte mentaliteten av folket där.. men men..alla kan vi inte tycka lika...

Vi tittar på Cypern.



kram

2010-03-18 @ 20:01:24
URL: http://veronicabjorkell.blogg.se/
Postat av: chilliana

Turkiet är super har varit där fyra gånger och varit lika nöjd varje gång alltså ett säkert kort. Sen är det alltid så de blir vad man gör det till. Vi letar med resa, hade varit kul att prova ngt annat resmål eftersom jag varit där nu dom senaste ggr. Hoppas ni finner ngt som passar just er. Kram

2010-03-18 @ 20:26:54
URL: http://chillianas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0