50 års fest =)



I lördags var de fest =) ! Malin och Niklas hade sin 50 årsfest. Vi började på Mollbergs, i deras svit. Lite fördrinkar, och jag kan erkänna att jag håller inte måttet mer. Hahah.. himmel. Börjar man bli gammal då? Vi gick sedan ner till Helsing där kvällen fortsatte med Mat, dryck & super trevligt sällskap. & joo, jag kommer ihåg allt, fast drickan satte sprätt på mig! Hahaha, himmle och pannkaka. Tål inte mycket nu för tiden :P !  Är det då man ska börja tänka på familj ?? HAHAH ! Kommer ihåg att jag också skulle bli en Milf med Malin & Sara. HAHA ! Super kul kväll. Klockan var inte mycket när vi steg innanför dörren här hemma, kvart över 00 tror jag ;P ! men de räckte. Jag kan inte börja dricka så tidigt :P. Annars brukar man börja vid 20 och gå hem vid 3 tiden, vilken de blev undefär nu också om man tänker på när vi började !  ;)

jag har stulat lite bilder, så bjuder på de. Min kamera dog ju, lyckat! men några hann jag med att klicka. Ska bara veta hur jag kan lägga in dom :) ! Får vänta på mannen i huset :D

Det FINA värdparet, ♥


Fina tjejskaran :)


ett försök till en bra bild ;)


Har aldrig sagt jag är normal ;)


Jag & min älskling ♥

Nu ska jag duscha efter att ha varit super effektiv, storstädat, pluggat & ätit :P dock ska jag äta lite lax nu =) !
Puss

-/ Ð i v a ♥


Kommentarer
Postat av: Cornelia

Väldigt fina bilder! :) Hade ni klädkod? För värst vad ni var uppklädda :)

Haha, MILF ska jag bli! Tänker inte bli oengagerad i mitt utseende bara för att jag blir mamma :)

2010-03-08 @ 18:26:04
URL: http://corneliahbg.blogg.se/
Postat av: bella

hihi vad skojsigt =) låter som en toppen kväll, och komma hem i lagom tid oxå=) super jue :P ja man tål absolut inte lika mycket längre har ja oxå märkt haha.. puss o kram

2010-03-09 @ 11:54:35
URL: http://bellahassel.blogg.se/
Postat av: Stina Stylebyme

Hej hej! Fin blogg och fina bilder! Ha en skön fredag!

2010-03-12 @ 11:09:53
URL: http://stylebyme.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0