Sommar & sol.

Jag vill bada i min pool :P men de har jag ju ingen.


Doktorn tycker jag är frisk, men ändå sjuk. Haha, hm okej?! Min sömn var det inga problem med. utan jag sov som en prinsessa. Dock kan det vara andra anledningar för att jag är trött. Han skulle skriva till de på vårdcentralen. så :) 
 
Efter sjukhuset gick jag & mamma på stan :) köpte lite avslutningspaket till sessan & prinsen. De har ju avslutning på fredag, & då får man alltid paket. de fick vi, så då ska de också få de :) ! Mysig dag med mamma på stan, ♥ !


& äntligen är sommaren här :) wiiho. & min kurs som jag haft nu, är jag helt fel fri i :D det känns så fantastiskt skönt!!! Dock har vi ett arbete kvar, det är inskickat, bara att vi ska få G nu! Förbövelen, de måste ge sig nu tycker man!

Nu är det BARA 3 dagar kvar, :) resfeber, jodå?! Haha, ska faktiskt skiva listan idag, & packa lite. men innan de ska jag skölja ut min färg i håret. Ja, jag sa att jag inte skulle göra de själv, attans mig! Men kom igen. de kan fan inte bli mer än fel :o! & än ser det OK ut ;) ! Solen bleker de ju annars, eller? äch, vafan. Jag har även klippt mig idag, såååååå skkönt! :) måste hålla ordning på mitt hår känner jag!

Nu börjar det göra ont i päran, så nu ska jag tvätta ur min färg. :) Vi hörs, Puss.

- / Ð i v a ♥


Kommentarer
Postat av: bella

umgås med mamsen e aldrig fel =) och klar du får godkänt, håller tummarna =) fy fasen va gött o åka i väg avis kramar

2010-06-02 @ 22:53:50
URL: http://bellahassel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0