semester nu.

nu ligger jag inne med semester, och de känns just nu väldigt skönt. Jag har blivit en riktig soffpotatis nu, känns både skönt men ändå väldigt frusterande. men nu är jag på G igen! Malin och jag var ute & gick i morse, eller förmiddas! & senare ska jag ut & jogga. Får se om jag får med mig älsklingen! Vilket jag INTE tror med tanke på hans alkoholintag i går. Hahaha, galna!

men annars har de inte hänt så mycket, min mobil är dock sönder, & de vill ha 1500 kr för att laga den. Öh!! men men, de får ju betalas!


bilderna har kommit nu, så tänkte visa ngra :) !









några av dem :) så många, men tänker inte lägga ut alla! Puss mina fina.

 

/ diva.


Kommentarer
Postat av: Emelie Curtsson

Hejjjjj sötnos!!!

Såååååå fina bilder på dig. Bilden på dig och Calle var jätte fin. Gillar den första av dom;)

Du får kolla mina med.. Ska lägga upp några nu om det går.. trögt som fan ju=) haha

Love you

2010-07-18 @ 15:49:54
URL: http://donnaemme.blogg.se/
Postat av: Bella

jätte jätte fina kort =) och vad skönt med semster =)) kram

2010-07-18 @ 20:53:40
URL: http://bellahassel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0