Lite egna tankar. .



Snart passerar vi en dag med glädje, men även som är basserad på mycket sorg. Lördag (31/7) är en dag där känslorna är blandade. . det är morfars födelsedag, :) ! vilket vi ska fira så änglarna hör. Det är även mormors årsdag, nu på lördag är de 11 år sen min, MIN fantastika mormor fick vingar på ryggen och tittar på mig från ovan.  Aldrig kommer jag glömma denna dag, hur vreden av ilska jag var. Men mest av allt, hur ledsen jag var. & hur ledsen jag är än. Att 11 år inte betyder år, utan att de betyder minnen. 11 år är inget att genföra med, för jag kommer som sagt ihåg dagen som om de vore igår.

Jag vet att jag borde visat min mormor vilken kärlek jag bar till henne, men jag vet innerstinne att hon kände de. 




En dag längre bort, men en dag närmare. . vi ses snart.  

/ din ögonsten.


Kommentarer
Postat av: Bella

åhh blev ju lite tårögd nästan. Vad fint. Massa kramar till dig gumman.

2010-07-27 @ 11:16:44
URL: http://bellahassel.blogg.se/
Postat av: robban

det var finna tankar. Hoppas att det kommer gå bra för dig. kram

2010-07-27 @ 11:18:26
Postat av: Veronica

saknar min älskade mormor ngt såå grymt mkt!!! Finns inte ord som beskriver den saknad och den kärlek jag känner för henne...

2010-07-27 @ 17:12:06
URL: http://veronicabjorkell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0