När kommer tomten?

- När kommer tomten?
- När kommer tomten?
- NÄR KOMMER TOMTEN?

Det var standar frågorna i går, men vem förstår dem inte? Sitta och vänta i flera timmar på att tomten ska komma. SPÄNNING :) jag blir likadan själv. Åh, öppna julklappar :D ! Fast nu är det inte det viktigaste, utan att man umgås med släkten. Jag hade kunnat vara utan julklappar nu, bara att få vara tillsammans är en stor julklapp för mig ♥ !

Tomten kom i alla fall till oss, TILL SLUT : ) ! Emanuel var det som sprang och öppnade till honom, lite försynt men nyfiken ;D ! Cornelia var den som gömde sig bakom syrran lite. Sen hoppas hon också fram och hjälpte till :) ! 
Det roligaste på hela kvällen var när tomten skulle gå till de andra barnen och Emanuel säger; "Hej då tomte calle". Vi alla som satt där tappade våra hakor. Hahaha, den yngsta i umgänget fattade precis ;) ! Åhja, han var lika nöjd för det, Cornelia blev lite förundrad och frågade "är det Calle som är tomte?" ;P ! 











Tack för en fantastisk mysig jul ♥ synd inte Moster Katta & Micke närvarade, men tomten kom säkert till er också :D ! 
Nu är man rund som en boll, men vad gör det? Det får bli en runda träning i morgon ;)

Ha en god fortsättning.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Onka

Jag BARA älskar när han säger HEJ DÅ TOMTE CALLE :) underbara påg...

2010-12-25 @ 18:21:54
URL: http://veronicabjorkell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0