spring i benen : )

I går kom prinsbus & sessan hit. vi vandrade ner mot söderpunkten då det var barnensdag där, men ren besvikelse. men vi hann med lite godisregn i alla fall :) ! efter godisregnet gick vi & åt glass.. :) det var mums.
vi var även och handlade och sedan tog vi brumbrumbussen hem. :) sedan intog vi såklart lekplatsen, wiie. Emme tog initiativet till att åka rätt ner i en vattenpöl, men vad gör de ? så länge man har roligt väl ;P ? vi fick gå hem efter en stund då han var blöt ;P ! sedan kom Mille : ) & Malin & Niklas så klart :D ! Emme sprang runt som en ångvält och Mille fatta nada :P ! hahah.. det var riktigt mys, dock hinner man inte riktigt sitta ner och snacka, men ändå :) ♥ !
Haha, kolla emmes blöja på tredje bilden, så gick han hela kvällen. :P hahahha.. : ) & Mille var lite små förtjust i Cornelia. spanade in henne ;) !
& i dag intog vi morgonen 5.15- wiiho? aja, både jag och Cornelia förklarade för honom att man sover lite till. . men icke :P ! så kvart i sex gick vi upp. har hunnit diska undan sen i går, & plocka undan. : ) men de känns som man har luft i huvudet. . haha.
I dag ska vi inta väla, måste fixa min ring . . efter midsommar får jag inte på den igen. ;/ då babe kastade en boll på mig. men men.. :)
Nu ska jag vila lite på soffan innan jag ska ta en dusch :) . . Ha en bra söndag.
-/ Ð i v a ♥

Kommentarer
Postat av: bella

ja du vet du sen när du får egna barn att sova länge då inte extiserar längre hihi.. mysigt och umgås med syskonbarnen =) kramar

2010-08-29 @ 13:59:58
URL: http://bellahassel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0