Nu så.

Nu så, nu måste jag sluta leka med mitt hår. . kan säga att Steffi var inte så jätteglad i dag när jag kom :P ! Hahah, stackars henne.         F´låt steffi.             Ska låta mitt hår vila nu. Så nu är jag inte blond längre, enligt mig. De är ju "ljust" men inte blond. Jag kallar mig brunhårig nu .. gillar de ändå. Lite höstigt som Malin sa.
Blev kort i köket, hahah! snyggve.
Åja, boxning i går ju. :) jag älskar de, tycker det är så kul. Men nu måste jag bara ta tag i gymmet också, så lat! men måste. än har det inte hänt något på vågen. men jag längtar tills den börjar ticka ner.
Så måndag intar jag gymmet på morgonen (för jag måste ändra på mitt sovande, tröttare än mig finns nog inte.. tyckte det var jobbigt att gå upp kl 10 i dag, hm) Tisdag gym, ons (boxning på kvällen) lugnt, tors får jag ta gym! Fredag känns som jag tar lite ledig på :P ! men detta är något jag bara säger kanske, men jag hoppas att det kan vara så. - för nu vill jag bli FIT!
Måste säga att jag är impad på Carro, som aldrig tränat! Hon är DUKTIG :) ! Gillar att hon är engagerad i det, för det blir så mycket lättare att träna då :) !
Nu ska jag inta planen, ska heja på korpen. . heja heja. :) !  & justja, något stort har hänt mig.. jag har slutat bita på naglarna. =D så nu har jag rätt långa naglar som är mina egna. det gillar jag ;) !
Nej, göra ve sig. . Puss
-/ Ð i v a ♥

Kommentarer
Postat av: bella

jättefin blev du i håret gillar men ja kallar de blont haha.. ser så ut ;) kramar

2010-08-26 @ 21:36:55
URL: http://bellahassel.blogg.se/
Postat av: Emelie Curtsson

hej hjärtat!!!

Vad fin din blogg är.. sjukt snygg i hårt.. vill se det live med;) puss

2010-09-06 @ 19:46:17
URL: http://donnaemme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0