Ja, jävlar!

i dag är de inte att leka med ;P träningsverk delux ska jag tala om för er :) men jag ska inte säga något, för jag gillar det. Men kom på i går att jag nog inte ska styrketräna innan ett boxpass, jag orkade inte lika länge då vi körde styrka. Men jag tycker fortfarande de är lika kul =D & ångrar inte alls att jag har köpt mig ett år där nu. Nu jälvar ska de tränas, hihi ! I går köpte jag handskar också, vita! Väldigt fina, :) skulle köpt rosa, men de var slut, så Carro fick de sista, vilken snäll vän jag är :) ! Men de vita gillar jag skarpt.
Visst är de snygga :) ! Om ni är sugna på en allsidig träning, ska ni lätt börja boxas :) !
I dag ska jag ner och träffa syrran & mitt guld, ska ta en fika och så, kanske intar gymmet sen i kväll, men får se. Innan jag ska ner till tåget måste jag inom biblioteket & reservera en bok :) !
& mamma ligger sjuk där hemma.. men doktorn sa att hon skulle tacka mig lite :P så jag sa var så god ;D ! dock inte kul att vara sjuk ;/! krya krya.
nu ska jag börja göra ve mig :) ! se lite mänsklig ut, så vi hörs !!!
-/ Ð i v a ♥

Kommentarer
Postat av: bella

hejja hejja :D hoppas du får en mysig dag =) kram

2010-08-31 @ 12:26:38
URL: http://bellahassel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0