Hårfärg

att jag aldrig lär mig, hahahh!(skrev jag inte så förra gången också ;P) okej, denna gång kan jag faktiskt vistas ute bland folk, men ÄNDÅ! Jag tror att jag är någon förbannad frisör som lärt mig på hemmaplan, men Madelen, de är du INTE! Får se när steffi har tid. . : )
jag tycker det är så tråkigt att skriva blogg ;) hahah. dock har vi (eller calle) bokat resa till oss till London :) det ska inte bli helt fel. :D ska bli kul att komma dit, jag har velat åka hur länge som helst, men inte riktigt fått med babe, men nu när han har en arbetskollega som kommer där ifrån så har han börjat vilja åka dit, & nu ska vi :D !
jag längtar så : ) ! & i dag beslutade vi oss för att köpa hem en fin & STOR systemkamera, men. Den var slut! jag blev himla ledsen. & snälla Malin & Niklas erbjöd sig i går att vi kunde få låna deras & pilla på. . : ) just för att se om de är något för oss :) ! Tack fina ni. Men som de känns nu så lär vi vara stolta föräldrar till nikon d3000 (tror jag det var :P) ! LÄNGTAR!  Så katta, vi får ta ett snack snart känner jag ;) !
Nu väntar jag in maten som babe skulle fixa, tar sin tid, men mat får jag väl snart ;)
-/ Ð i v a ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0