usch.

skäms över mig själv, kanske ska man lägga ner skiten istället ;P ?

men har i alla fall hunnit med lite under veckan som bloggen legat på is. de har varit tjejmidadg med anisktmask och dylikt, mycket trevligt och vi var några st som kom :D ! sedan var de Ottos 25-års fest. väldigt kul =)

     

 

annars har jag praktik nu, de enda negativa är tiden jag måste gå upp ;( men annars bara får jag höra en massa fina och bra ord av min handledare som gör att jag växer :D ! blandannat har jag fått höra att jag är mycket långt gången för att vara i tremin 2, :D & idag sa hon "Madelen, du kommer bli en kanon lärare, alla gillar dig så mycket". Jag ville krama henne så hårt :P ! hahaha. . 
Imorgon kommer min handledare från malmö och ska prata, & kan ju säga att jag inte känner mig så nervös över de :D

Nu blev texten tjock :S fattar inte hur. hah.
Men nu ska jag sätta mig till rätta och glo efterlyst snart =)

-/ Ð i v a ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0