Vad är detta.



borde jag kolla upp det ?
Igår sov jag bort hela dagen. . jag vaknade vid 9 tiden, åt frukost gick & tränade.
& sedan åt jag duschade.
Va på väg ner i stan för att köpa blommor men satte mig i soffan & somnade.
Sov till ca kvart över åtta då babe kom hem, & var vaken till kvart över elva.
& gick in & lá mig som om jag hade vatt vaken hela dagen. .
+ jag är yr, känns som jag åker båt konstant.
kanske borde jag kolla upp det, eller är de svinis som lurar hos mig?

idag känner jag mig lika trött, fast jag sovit. Dock vaknade jag fler gånger inatt & trodde katten va kvävd under täcket. men de va hon ju inte.
men är så trött. & nu ska jag snart ner till Lund, träffa syrran & sessan. & sedan träffa Frida Imalmö för att plugga in examination 3.
men, vi hörs. känner att detta inlägg blev väldigt flum, hahah!
Ni överlever? ;)


-/ Ð i v a ♥

Kommentarer
Postat av: emma

haha jag håller med dig om kissie! idag är jag tyvärr sjuker, så gör inget speciellt. hur går det med pluggandet missy? (:

2009-10-30 @ 13:46:44
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0