tror jag dör lite.




Öh!! Jag hatar detta- fick våra examinationer idag, tack! & japp. ett U fick jag. de tackar jag för. har ändå inte tänkt planera helgen så jag sitter här & ska plugga hela natten. de gillas ju.
men jag är faktikst nästan klar med 2,an. Känns mycket bättre än den andra.  & det är väl EN fördel. sen att jag ska skiva vetenskapligt de är väl en annan ; ( ? ! hur fan ska jag lära mig skriva vetenskapligt? Jag fattar inte!
Tur ska spohie hjälpa mig lite på sön. . & de känns skönt. vi ska plugga tills vi är röda om allt. Jag vet inte vad jag snackar om, men ja vi ska plugga plugga plugga! Och de känns skönt.


idag har jag myst med syrran och älskade sessan. vi vandrade lite i Lund & fikade. . Mys. sedan tog jag tåget till Malmö & mötte Frida. Var meningen plugg men så fick vi veta att examinationerna skulle läggas ut så vi tog de i tillfälle istället :D ! Men ja, mitt var ju inte hipphurra. Dock frida som fick VG! De ska hon vara stolt över.
jag har skvätt några tårar i bilen. . men sen ryckte jag upp mig igen, Inte ska fan detta få mig att gå i graven. Jag lär ju mig av detta, Så nu får jag skärpa mig.

Sen åkte vi ut & köpte blommor till världens finaste ängel. & åkte sedan ut och la dom till henne. kändes så kallt där ute. & inte ens har snön kommit. Br, jag hoppas inte du fryser mormor.


Katta de är din till höger, & våt blombukett där uppe :) !

visst ser de lite kallt ut ; /! ?

Nu ska jag slänga mig i soffan & glo någon film, för nu har jag suttit här i tre timmar. Imorgon ska jag fortsätta så de känns skönt! & på söndag ska jag som sagt träffa sofie. Så detta ska nog reda sig!! HOPPAS HOPPAS
Sov gott mina alla söta vänner, ♥ !

 

Puss.

-/ Ð i v a ♥


Kommentarer
Postat av: Veronica

tack själv :) du lär minnas C från fikets toa ;) muhahhhaa... ÖÖÖH VAD DET LUKTAR BAJS :)

Fina blommor du satt från oss..mormor är VÄRD det bästa..den allra finaste ängeln hon är.

Önskar hon fanns hos oss här istället så hon kunnat gjort oss mys sällskap som igår b.la då vi fika och shoppade.



Kramar

2009-10-31 @ 08:42:26
URL: http://veronicabjorkell.blogg.se/
Postat av: Hilajna.

Du är bäst, älskade diamantlego. <3

2009-10-31 @ 22:48:53
URL: http://helenaskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0