TENTA.



tenta tenta tenta- aldrig tar det slut.
jag kan väl även säga såhär.
- jag börjar dra på leendet nu när jag ser att det börjar komma ner meningar på pappret.
men är långtifrån klar!


så nu sitter jag här. igen.
håller på att skriva mitt arbete med frida på msn. ; ) jag har fått ner en massa tankar & påstående men ändå känns allt så flum. Jag orkar inte riktigt bry mig. Fixar jag de nu så fixar jag det & då vet jag att jag gjorde rätt. fixar jag de inte får jag magsår men ändå en respons på hur jag skulle gjort & förmodan gör jag ett bättre arbete ifrån mig !
jag har suttit här sen kl 10. klockan är nu 13. . & fått ner betydelse fulla meningar i mitt flummarbete. känns de som att detta kommer bli bra. . Ohjaa!




kaffe cola mobil & massa papper & böcker. så måste en redig studentbord se ut. & så ser också mitt ut- ha!
kanske blir något av mig snart.

nu ska jag inte ladda in några bilder sen David, dom kommer sen! den duktiga stundet jag är måste tillbaka till arbetet. Bilderna kommer sen. ; ) bättre sent än aldig va? ! menar de.

-/ Ð i v a ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0