oj, fel.



jag som skrev att min babe fyller år på söndag är ju helt ute & reser, tur mamma tar mig i örat ;D han fyller ju år imorgon ♥ !

för övrigt är jag inte sugen på att åka till skolan på måndag, hade gärna hoppat av i landskrona & tagit mig till semiarieskolan ;( ! för jag trivs super bra- OH!!
Bla fick jag höra idag.
- barnen, visst kommer madelen bli en fantastisk lärare?
- JAAAA!
Kan bara säga att jag blev rörd i de ögonblicket.
& när dagen var slut så pratade jag & Lisbeth (läraren) & hon sa massa fina ord till mig.
Hon var stolt över mig, hon var inte orolig när hon lämnade klassen till mig, hon tycker jag visar mig hela tiden, beter mig som en lärare ska & tycker jag är super duktig. tror ni man växte eller ?
För detta är mina första tre dagar i min VFT på hela min utbildning. kan ju bara betyda att jag kommer bli bättre & bättre :D !!
Helgen är räddad :)

nu ska vi snart hämta togge, han kommer från malmö. vi ska glo en film, som old time :) ska bli kul & träffa honom. ha en skön fredagskväll. imorgon ska jag sjunga för min älskling ♥ !

 

Puss.

 

-/ Ð i v a ♥


Kommentarer
Postat av: Isabelle

Aah okej:) men kolla du upp Vilka dagar du kan då istället så går vi efter det :) lättare iochmed att du går i skolan :) jag har lite lediga luckor här och där så, och jag kan säkert byta dagar och så om det skulle behövas :)

2009-10-04 @ 18:16:32
URL: http://fotoisabelle.blogg.se/
Postat av: Isa

Ja men de låter bra :) lördag och tordag har jag också möjlighet :) men du kan kolla upp vilket som passar dig bäst och sen skicka ett SMS. Det är lättare än att prata här.



Du når mig på: 0703779828



:)

2009-10-05 @ 14:18:03
URL: http://fotoisabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0