mitt nya lördagsnöje.




jag är nog mest besviken just nu. . på hela systemet- att man först ber oss göra en skrivuppgift som mer än hälften får underkänt på. För att sedan ha den kursen efter vi skrivit. så nu har vissa två arbeten till nästa fre (oh, ja 9 november ska ex 2 va inlämnad) men nä, jag har inget liv. verkligen inte. FAST nu vet jag inte om jag fått underkänt, FÖR det får jag veta på lördagmorgon.
Jag ska åka ner till Malmö för att hämta mitt arbete. EN LÖRDAG morgon, jag gråter.
 
- jag orkar inte för jag vet att jag kommer stå med ett underkänt papper på lördag.
- jag orkar inte sätta igång med ex 3. för det jag kommer skriva nu känns ändå så meningslöst.
- jag orkar inte vänta till på lördag för att få veta.
- just nu skiter jag i allt.


inte bara jag som känner såhär & det är jag tacksam för. . jag är inte ensam om detta. 
just nu är jag bitter, en jävla bitterF*tta!!!! 


-/ Ð i v a ♥

 

 


Kommentarer
Postat av: Veronica

DU är BÄST siss.. strunta i dem orden..nästa gr kommer LOVord I PROMISE

2009-10-28 @ 20:50:24
URL: http://veronicabjorkell.blogg.se/
Postat av: emma

ja man hoppas ju det. vad sysslar du med idag snygging? (:

2009-10-29 @ 11:45:50
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/
Postat av: Anonym

IG-barn

2009-11-03 @ 22:14:50
Postat av: Sophie

Det finns inget mer patetiskt än människor som skriver onödiga kommentarer utan att våga publicera sitt namn. COME ON, om du har så jävla låg självdistans att du tar dig tiden att skriva "IG-barn" kan du fan skriva ut ditt namn också.

2009-11-06 @ 23:41:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0