månskensbarn.


 



är de verkligen så, börjar jag bli gammal . .

kom på en flicka/tjej idag på bussen med en liten liten skinjacka & bara en tunnkofta på sig, & jag frös när jag tittade på henne ;) haha ( & de brukar min mamma & moster säga till mig för ca 3 år sen :P ) . Nu drar jag gärna upp halsduken över öronen & drar gärna ner jackan över rumpan, knäpper alla knappar i koftan & drar mössan ner över ögonen (nästan) för att inte frysa. Kanske börjar jag bli gammal & vis ? ; )
känns lite läbbigt, men ändå lite mysigt ; ) !

& nu fixade Helena Patrik & Tobbe också biljetter till fre - David Guetta :) wiho. ska bli så kul, dock mindre kul att sedan på lördagen skriva tentan med Fridis. men de borde vi fixa. . eller hur :) ?

nu försöker jag hitta photoshop så kan göra någon header eller något kul. men hittar dess mindre de. . vet jag hade de en gång, men nu borta ? ;/

hörs sen. : )

-/ Ð i v a ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0