lite jobbigt.



vaknade att darling väckte mig på soffan igår efter han kom hem från träningen, dvs vid kvart över nio. jag hade visst somnat till house. jag som ville så gärna se de. iallafall, vaknade med lite ont i nacken, så tänkte att jag bara skulle sova med en kudde i sängen då sjukgymnasten sa att man skulle göra de, så det gjore jag. Men vaknade kl 02.30 av nackspärr. denna gången viste jag ju vad de var, så slapp väcka babe. men phu, låg från halv tre till tre & gjorde övningar som jag fick från sjukgymnasten, haha ! nog kul. meen, de hjälpte lite så jag kunde somna om till kvart över sju, då babe sa hejdå.
sen låg jag fram till ungefär åtta & undrade om jag skulle gå till sjugymnasten idag eller låta bli, dels har jag inte råd. & dels orkar jag inte ta mig dit. men jag somnade om istället, vaknade vid halv tio & var bättre. dock är jag fortfarande stel i musklen, men bättre =D så detta ska gå bra.

annars är det fybullan examination snart, IGEN. bara sånt hela tiden, så ska ner & köpa en bok, & läsa ut den. måste vara ambitiös nu känner jag, det funkar inte annars.
blö.

tappade min dator innan också, de kändes stabilt, spillt mjölk TVÅ gånger idag. ;( & nu har jag diskat & köket ser bra ut igen ;) !

Nu, klä på mig & sedan en stund på stan, kisses.

-/ Ð i v a ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0