jag är rosa.



& en hjälte. En rosa hjälte, köpte mitt årliga rosabandet roset idag, & känner mig varm varenda gång jag köpt det, för nu vet jag att jag har gjort något.
Denna dumma sjukdom har härjat i vår familj, & jag vill kunna bidra med något så de får ett stop på detta.


förra årets.

Annars letade jag efter kurslitturation, ICKE hela jälva helsingborg har lagt ner de. + jag gick in på vårt biblotek, så stort det är. längesedan jag var där, typ på mellastadiet med skolan ; ) annars har jag bara tagit en fika med jobbet där. Haha. allmänbildad må jag säga :P !
men får beställa bokjävlen istället eller köpa den i malmö på fre, så sjukt segt. varför lägger man av med att sälja kurslitturation ;S ? "det finns bara på nätet". Bajs.

annars så är min nacke inte så mycket bättre, har även ont i huvudet nu ;( buhu. . men snart kommer cornelia hit & ska sova här till imorgon :) ! får se vad vi gör. hittar nog på något :D
Nu ska jag vila lite innan babe kommer hem efter han varir hos Malin & Niklas :) !

Puss.
-/ Ð i v a ♥


Kommentarer
Postat av: Veronica

Bra intiativ..för den ynka 20an det fina Rosa Bandet kostar tycker jag fler ska bidra...



2009-10-07 @ 21:55:18
URL: http://veronicabjorkell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0