Höst väder idag, phu!






idag skriver jag som alla andra bloggarna ivärlden, "fy vad de är kallt idag" & kan inte mer än bara att hålla med. det är verkligen superduper kallt. :/ & vintern har inte kommit hit än. hur ska de sluta?

VFT fortsätter & imorgon är de "sista" dagen, inte riktigt då jag ska in & göra 2 dagar till, & sedan går vi ut igen v 48 :) trivs super. kunde nog inte blivit bättre, faktikst! Idag har jag tagit hand om 2 konflikter, tjejbabbel & sedan ett mera bråk. & fick även höra att hon tyckte jag var super duktig & tyckte jag var redo att tahand om halvklassen. när halva gruppen går & sedan tar jag nästa som kommer när dom andra går, & hur jävla bra känns inte det då. varit där 2 dagar nu bara :D !!
har en resekompis dit också, iaf idag & imorgon. Sara från helsingborg, & idag när vi satt på tåget dit så satt vi & pratade. & rätt som det var kände jag igen mig, me reagerade inte förren efter en halv minut, vi var i LANDSKORNA. hahha, ingen av oss reagerade på det.haha, panik av som utlöste ett skrattanfall. . HAHA ! + ont i magen ;P !

stack & tränade idag också, 2 timmar. Kändes så skönt, så de känns skönt att vara tillbaka på gymmet. i´m back :Þ ! & imorgon slutar jag 13.oo, skönt. fem timmar sen hem & ha helg :D !
Babe fyller 24 bast på söndag också ju ♥ !

NU, tv 4. någon dokumentär så de ska tittas på med en kopp te, så ha e skön kväll :)

 

-/ Ð i v a ♥


Kommentarer
Postat av: mor

han fyller väl år på lördag då är de ju den 3 okt

2009-10-01 @ 21:14:10
Postat av: Veronica

kanske blir en flytt i LA???

2009-10-01 @ 21:14:12
URL: http://veronicabjorkell.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Hej!:) förlåt att jag inte hört av mig försen nu, har haft så mycket att göra. Jag har tid att fota nästa vecka om det är intressant?:) tisdag eller torsdag kanske passar?:) kram!

2009-10-02 @ 11:16:07
URL: http://fotoisabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0