Helgen.



då har helgen passerat lugnt förbi. . fredagen blev vi fotograferade av Isabelle (http://fotoisalbelle.blogg.se), jätte söt tjej. men som jag trodde blev sessa lite blyg. . men det gör inget :) ! det va mys ändå, fast de gick fort. Men de va så kallt & regnigt ;( ! Hoppas vi fastnade på några bilder : )

sedan hämtade magnus & onka oss. . :) åkte hem till mamma där therese & carina kom & fikade. & givetvis hade dom med oliver ju ;) lillelille bebis. verkligen superduper liten skit, men såsöt ! :) sedan byte vi av så onka och emanuel sov här till lör. då vi va på dop för samuel : ) tycker de är vackert med dop.
sedan gick vi & kollade ballonger ; ) & sen hem till stålmorfar på lite fika. .

Jag är babe gick på bio på kvällen, flickan som lekte med elden. kan ju säga att den va super bra, men läbbig :) ! hoppas de kommer en uppföljning. dock tyckte jag det var svårt att somna på kvällen sedan, haha! Onka, den är inte så farlig som du tror, titta på den nu !

idag tvättar jag, & han jobbar. fast ska se om jag kan få ner honom & ta upp sista tvätten. . jag är lite trött. & lite rädd för källaren. den är inte läskig egentligen. fjant.

nu ska jag vila lite på soffan, & sedan duscha kankse. . skulle tränat. men tar det imorgon : ) !

-/ Ð i v a ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0