Guetta in da house.



Jag hade hellre legat & tittat på en film igår än stå i den förbannade kön in till slagt. Jag trodde folk hade mer vett i huvudet än vad folk har. Men nä, dom puttade & puttade för dom trodde det skulle gå fortare. men vad blev det av de hela, polisen bara stod och skrek. . öh!
& väl inne hann vi lämna jackorna inne i baren (där togges kompis jobbade) & sedan rätt in i folkmassan & invänta Guetta, då de va ngt "förband" som spelade innan. men vad händer? FIGHT, mitt i folkvimmlet. KOM IGEN!! Lina fick sig en puckla mitt på bröstet & jag fick inte fatt i henne då hon stod på andra sidan av bråket. tur blev hon mest rädd, & inte skadad. på ca 30 min va där säkert 5 bråk. . kände inte att de va värt det, men ville ändå se Guetta, så tänkte ge honom 5 min. När han kom ut blev alla vilda så klart, & en tjej tappade medvetandet & föll ihop på golvet, tur fick vi fatt i henne. & en kille kunde bära ut henne, hon vaknade till liv då hon kom upp ovan för alla människor! Efter ca ett tag in i Guetta blir det bråk igen, efter 5 slaget i magen (jag va inte inblandad men fick slagen på mig när dom slogs med varandra) så fick jag blackout & gick fram till killen som slog mig & gav honom en höger & gick sedan där ifrån. I ren panik kände jag att jag kan inte acceptera allt. . hade ingen känsel i tårna av alla som trampade på en, & ont i brösten för den dåliga luften som man andades in. . det var inte kul, & absolut inte värt det, FAST David Guetta va helt fantastisk bra.     men hade hellre hyrt en film & myst i soffan här hemma.

annars idag har jag mött upp mina fina vänner i malmö. pluggade in lite av examination 2 - skriftliga delen. & jag har väl lite mer hum om de nu. men känner att de fortfarande känns lite svårt. men idag har jag tagit en paus för ikväll. ska snart glo film & bara njuta av att få vara hemma i soffan. känns fortfarande lite vemodigt detta med skolan, men jag tror det är för att jag inte är van vid detta tempo. kommer jag bara in i det så ska de väl fixa sig :) ! TACK FÖR ALLA FINA & OMTÄNKSAMMA KOMMENTARER, det värmer så mycket ♥.

imorgon ska vi till syrran & magnus. & sedan hem & skriva ännu mer på ex 2. blöblöblö. får nog avböja VFT på måndag då jag måste vara säker på min skriftliga del.

Nu ska jag hoppa ner till babe i soffan & mumsa chips & ostbågar. hela dagen har bara varit en flottdag, så jag fortsätter :D !


ha en mysig lör, bilder från igår kommer sen :) Puss

-/ Ð i v a ♥

Kommentarer
Postat av: mor

ja de ser ju ut att en lärarelev slåss ute bland folk .tur de inte var någon elev .då kunde du åkt på misshandel.hoppas bara personen inte kommer ihåg dej .men klart du har ju alltid kunnat slåss du .tror du är fel kön du skulle nog varit kille .

2009-10-24 @ 22:11:07
Postat av: chilliana

Trist när de blir så med något man sett fram emot.Kram

2009-10-26 @ 10:18:15
URL: http://chillianas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0