fotograf.



idag har jag sessan ♥ här, för imorgon ska vi bli fotograferade av isabelle, ska bli både intressant & kul- spännande & se hur hjärtat reagerar när de är någon annan som tar fram kameran. hon som älskar bli fotograferad ska väl egentligen inte ha några problem. men de är ju faktiskt en okänd människa. .
dock tror jag de går bra. . vi gör ju det tillsammans :) !
ska bli kul, kan väl erkänna att jag är en liten linslus. så jag kommer ju också trivas =D moha.

annars är det rätt mycket i skolan. . examination 2 står och knackar mig på axlen & det är rätt nervöst- men jag tror vi kommer klara de rätt bra ändå. ska sitta med Frida på lördagen, så de ska ju gå bra :) !

annars har inget nytt hänt, försöker träna bort mina onödiga kilon, men de går väl som de går ;) haha. . äch 10 månader till summer 10 ;} !

nu ska jag snart hoppa ner i sängen, sessan sover redan. . jag väckte henne på soffan då jag diskade så hann hon somna under tiden. & när jag väcker henne får jag till svar "fattar inte du att jag är trött?" hahaha..
tror hon sov lite när hon sa de. de lät så kul. haha, så nu nannar hon på golvet så hon slipper trilla ner från sängen ;D !

så mina vänner, ha de så bra & ha en skön tors. Puss

-/ Ð i v a ♥

Kommentarer
Postat av: Veronica

hahha mammas goa tös..den finaste :) hoppas ni får en mys dag :)

2009-10-16 @ 10:39:15
URL: http://veronicabjorkell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0