Examination 3, välkommen.



sådärja, klappar mig själv på axlen.
då va andra examinationen inlämnad och det känns både bra OCH dåligt.
men den som lever får se vad det blir för respons.


men nu välkomnar vi istället EXAMINATION 3 ! Vi ska inte sitta sysslolösa inte. här ska jobbas på, vi ska lära oss allt, jag menar allt! Nu ska vi skriva ner vad/hur denna kursen har påverkat vårt läraryrke. Men förbövlen, glöm inte det akademiska. men det är väl lätt som en pannkaka.. kan ju hoppas det. & ja justja, 5 kapitel iboken skulle vara klara till idag också. jag har läst 2 st, bra jobbat madde.
men de andra tre läser jag imorgon. har faktikst sovmorgon till 15.15. inte alls illapinkat.
så nu ska jag sluta sitta här och gnälla. .moha.

annars idag har jag inte gjort mycket, jag & älsklingen tog en fika på stan.& det va ju inte igår, hah! han som skulle träna skyller lite lätt på att benet inte är bra (skadade sig på träningen för en vecka sen) & jaja. jag gillade idéen med fika så ;D ! Dock tror jag att jag blev matförgiftat. jag mår så illa & har ONT i magen. (kan även vara grädden i varma chokladen då jag är laktos. men kankse kankse magsjuk) + att jag ser gravid ut i 6 månaden. Välkommen ut lilla luftboll.

Imorgon tänkte jag försöka mig på träningen - igen! Jag har varit flitig som en jävla myra ska jag be och få tala om. men jag skyller ALLT A L L T på skolan, utan att ens blinka så skyller jag på den. Men jag får se om jag orkar ta mig upp. Jag borde & jag måste. men om jag orkar ? en helt annan femma.
borde & måste läsa klart kapitlena också ju. ÖH!
Borde man inte få ha höstlov på HÖGskolan också, ehjo!

Oh vet ni vad jag kom på. Jag är en jävla ljugare, för jag har lovat bilderna på David Guetta skit länge, hahah!
Så dom får komma nu !











det var inte så många då nästan alla ser likadana ut, eller så är där ett stort jävla huvud ivägen. .
nöjda ? ! De borde ni vara.

nu fick jag hjärnsläpp & vet inte vad jag ska skriva mer, så tjing på er :)

Puss.

-/ Ð i v a ♥

Kommentarer
Postat av: Veronica

GRYMT jobbat siss.. U can do IT...

2009-10-27 @ 20:53:33
URL: http://veronicabjorkell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0