: ) : )



nu har vi fixat våra naglar, röda & fina. kan inte bli bättre. så jädra snygga ;) haha.
kl 12 ska vi vara på pålsjöslott & därefter vägleder Isabelle oss, hoppas jag. hehe.

den 23/10 är de David Guetta på slagthuset, så vi är några stycken som ska dit. ska bli kul :) ! än är de bara jag babe togge & jag hoppas inneligen att Lina ska med. Vi har hört med dom andra också, hoppas verkligen emelie också följer med. Oh de ska bli super kul, :) !!
Många som ska dit, så då blir de ännu roligare :D ! wiiho.

nu ska jag snart hoppa in i duschen, fått värsta finnen i pannan. de slår väl aldrig fel, förra gången hade jag munsår. de kändes ju så bra. & nu finnen. . Tack tack.

dusch nu ;)

Puss.

-/ Ð i v a ♥

Kommentarer
Postat av: Isa

:) , det gick lite snabbt idag , men fick göra det bästa av vädret ! Har kollat igenom bilderna lite snabbt och jag har redan hittat några favoriter. Ni är så söta :)

2009-10-16 @ 13:55:25
URL: http://fotoisabelle.blogg.se/
Postat av: ems

andra bloggen är odietamo.blogg,se ;) men jag har inte skrivit i den än :P jag skriver i bloggen när jag uppdaterat.

2009-10-17 @ 18:18:45
URL: http://foreverems.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0