tog en sväng in på sjukan. .



jag tog en liten sväng om in på sjukan efter biblioteket, & vips. Här sitter jag med urinvägsinfektion. KUL.
Fick en superduper trevlig läkare, har aldrig mött en sådan innan. :) Han skulle få en stjärna i kanten.
Men kände jag ingen förbättring på tis skulle jag höra av mig igen, för då hade dom fått odlingen. . haha. Aja, jag hoppas bli bra! + att jag MÅSTE gå och kolla min trötthet sa han om de inte hjälper nu. Får då är där något annat som spökar i min kropp. Med tankte på att jag använt mig av de mesta på hälsokost.

så får ge detta en vecka, blir jag inte bättre med min trötthet så får jag väl gå till fabrodoktorn igen, jag menar jag har ju inget annat för mig. Skolan får vänta :P ! Eller?

Så nu ska jag mumsa i mig pencilin 3* dag- mums, kan inte bli bättre. : )
Det va lite läbbigt att gå in & sätta sig i väntrummet, man viste ju inte vem som va de värsta svinet där inne. Haha. Ingen ville sitta brevid varandra, men jag tror jag klarar mig. annars lär jag ju göra de nu med den hästkuren ;D


Nu ska jag slänga mig i soffan, för att sedan åka & handla något att äta. : )

Puss,

-/ Ð i v a ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Parfym som jag ville ha :)

2009-11-15 @ 20:33:37
URL: http://tiiniisen.blogg.se/
Postat av: Hilajna.

Kvällen igår var verkligen så perfekt, synd du inte kunde komma. =/

2009-11-15 @ 23:11:52
URL: http://helenaskog.blogg.se/
Postat av: chilliana

Usch vad tråkigt. Hoppas att häst dosen hjälper nu. Krya på

2009-11-16 @ 11:14:08
URL: http://chillianas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0