Julmys på sofiero.




Idag tvättade vi innan vi begav oss hem till morfar för lite mys, gratulerade Katta i efterskott :) & de är ju aldrig fel när hela släkten är samlad :) jag älskar sånt, ♥ !

Efter lite mat & fika, snack & värme va de sofiero på schemat. Innan har vi alltid gått till Fredriksdal, men iår byte vi :) & de var lika mysigt. dock lite öppna platser, tog längre tid att gå igenom. men fortfarande mysigt! & jag som laddade med kameran dit. Vad tror ni händer, batteriet dör! Toppen madde ;D !
Men syrran kan nog skicka över ngn/ngra bilder.

Annars har de bara varit mys hela dagen. + att babe han är med "killgänget" idag, & INTE ett knyst ska han säga imorgon när vi ska köra till Ullared. Inte ett knyst när klockan ringer, de känns bra ;) moha! För imorgon är de Ullared på schemat, IH! Kuligt, ska införskaffa en massa julklappar. Eller ja, jag hoppas på det.

& vet ni, nu har jag skrivit om min examination. den är postad till Viola. & jag hoppas med mina två tummar att jag kankse iaf kan få ett jävla svagt G! sålänge de är G, så bryr jag mig inte om de är ett starkt eller ett svagt, jag vill bara få ett G!!!! Håller ni tummarna? : )

& vet ni vad jag gjorde igår, jag ringde vårdcentralen, min trötthet som ni vet. Jag är fortfarande otroligt trött. kan sova när som hur som. men jag ringer & hur många är inte före mig, FJORTON STYCKEN! "okej, detta går fort" tänker jag. efter fem minuter har de inte rört sig i kön, de är fortfarande fjorton stycken. & vad hör man i bakrungden, "det är många före dig, tack för att du väntar! vill du ha recpet eller avboka en tid kan du göra de via vår internetguide, bla bla bla"! Jag lá på. Jag får vara trött ett tag till, tills folk slutat vara sjuka. :)


sofieroslott :)


nu ska jag slänga mig på soffan :) & sedan blir de nog sängen eller något. De är skönt att vara ensam hemma, :) ! & inte att de är fest. Faktikst, (Vuxenpoäng eller ;P) men nästa helg är det fest, :) !




& Helena, jag tänker på dig. Jag hoppas allt reder sig, för din, & er skull. Jag är bara ett telefonsamtalbort ♥.


Kommentarer
Postat av: Veronica

Tack för igår på sofiero. Jag kan slänga iväg nga av bilderna ikväll på msn när ni e hemkomna från ullared. Kramar

2009-11-22 @ 09:08:21
URL: http://veronicabjorkell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0