Jag som aldrig. .



skulle bli sådär blond igen, är BLOND igen! jag vet inte om jag ångrar mig eller om de bara är ovant. fick färga om de 2 gånger igår, & de är fortfarande gult- så fick åkt till kicks efter VFT & fixa silvershampo. Förhoppningsvis blir de väl bättre ;P ! Annrs vet jag hur jag vill ha min blonda, & jag hittade den på kicks, så ska fixa de sen om de nu inte blir bra med detta ;D !

Från blond till. .



Brun. . till BLOND IGEN!

fast som sagt så vet jag inte hur jag vill ha håret. Någon, hjälp!!!


förövrigt igår skulle jag & babe ta en fika på väla. orkade inte sitta hemma. . men mums va god den var då. ICKE. den smakade skit ;( ! & vet ni vad jag mer såg ? BUFFALOSKOR! OHNO, dom är tillbaka. :S hahah.

nä, meningslöst inlägg ;) gör köttfärspaj nu. & magen skriker efter mat, + jag får nog ringa fabrodoktorn. min trötthet har inte försvunnit! nä, jag vet de inte har gått en vecka. men på fre morgon ringer jag, då är jag ledig!

Nu, mat snart :)

-/ Ð i v a ♥


Kommentarer
Postat av: Veronica

BLOND ska du va :)

jag vill oxå bli helt ljus igen...

2009-11-18 @ 14:26:40
URL: http://veronicabjorkell.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hejjj ville bara säga snygging;)

2009-11-18 @ 21:02:26
URL: http://donnaemme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0