Jag ligger efter.

med bloggandet känner jag.



iallafall så har jag fått mitt andra U på högskolan. det känns inte alls bra med tankte på hur mycket jag lagt ner tid på mitt arbete & sedan underkäns de. men de är väl så det är på högskolan. Jag kommer ju skratta sedan när jag är klar med allt & tänka tillbaka - att jag fick underkänt på de! det känns ändå så tråkigt ;( + vi har så mycket i denna kurs också ;( borde skriva om den idag, men har fixat med lite julklappar & så. det måstes ju också. men imorgon när babe är ute med Egil som fyller år får jag sätta mig ner. (Helena fyller även år imorgon, GRATTIS). Jag måste verkligen bli klar, MÅSTE! Har bett Viola att läsa igenom den, så får hoppas hon vill =).

annars har jag ju som sagt gjort lite julklappar, & gick då igenom lite bilder :) så kul. Här kommer några som ger en massa minnen :)


Mammas födelsedag, har för mig 06.


Teneriffa 07 :)



I Halmstad :) år 08 tror jag.


Nyår, 07-08. Super nyår, verkligen!!



fast vi inte är vänner idag, så ger bilden massa minnen,
nyår 07-08.


år ? Men jag älskar bilden.


älskade Emanuel, 09 :)



mina finaste syskonbarn, 09. älskar bilden.



MIN OTROLIGT FULLA SYSTER, hahahahha! 08.



celine dion, 08 :)



år 08 tror jag :)



09, varm sommardag :)



teneriffa, 07 :)




nyår, 07-08 :) Jag & Togge.




Jag & syrran :) på skattkamarön (tror jag) 08.




Syrran mamma & jag ♥ 09 :)

Jag gillar bilder, gamla bilder. blicka tillbaka & känna hur minnena kommer tillbax, synd bara inte fler bilder hanns ta på mormor ;( ! men mina minnen i mitt hjärta kan ingen plocka bort. ♥


Ta hand om varandra, Puss.

-/ Ð i v a ♥


Kommentarer
Postat av: Veronica

Muhahhaha ja då var jag på pickaluren :) var ju Johannas 30årsfest..DAMN säger jag bara och Christian fick vara första handväske bärare :) hahhaha

2009-11-21 @ 09:49:13
URL: http://veronicabjorkell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0