ingen lust.



att blogga känner jag.
men ska ge ett försök nu :)


Dagarna har gått i ett, mycket i skolan men ändå inte. massa böcker som ska införskaffas. & idag är jag sjuk. ;( känns som jag legat på spik hela natten ;/ babe tror jag har svinis, men inte jag! ett svin kan väl inte bli ännu svinigare ; ) moha, aja. Jag måste vilketfall ner till biblioteker och skaffa fram dom där böckerna ;( ! jävla skit. men måste. & sedan läsa lite. Denna kursens böcker känns iaf lite mer intressanta. så tror inte det ska vara några problem egentligen. men när man är sjuk vill man INGET, inte jag iaf.

igår hade Helena tjejmiddag, men mådde inte alls bra igår heller. sov bort hela dagen ;( hoppas dom hade duper mys.

& idag var de meningen att jag & morfar skulle åka ner till Fisarna. C har ju lite kalas idag också, men vill inte riskera att de kan vara något & jag åker ner & smittar alla. :(
Så morfar åker ner själv och myser :) !


jag & världens finaste prins.

 


Jag & världens finaste sessa.


nu ska jag försöka göra ve mig, sitter så skönt nu! jag fryser inte, men så fort jag kommer resa mig kommer jag dö ! känns så. ÄNDÅ måste jag ner till biblioteket. det är så synd om mig ;) ! ? MOHA!

ha de bra, puss (en snorig sådan)

-/ Ð i v a ♥


Kommentarer
Postat av: Tinisen

Av alla dem som kom fick jag & karro varsin bukett blommor av ett par.. dem andra hade ingenting med sig.. Inte förvånad. Folk i den åldern tänker inte så långt ;D Men av mamma & syrran fick jag Ansiktsbehandling som jag önskat mig.. Pengar av min lilla mormoor, Lotter med 150kr vinst av hennes man, av Karro (min bästa kompis) och hennes kille.. ett par söta och sköna inneskor.. sånadär fluffiga :P och en bakform ;) fick även 8-pach sundborn bägare av mamma ;) mm gotte!

2009-11-15 @ 12:49:36
URL: http://tiiniisen.blogg.se/
Postat av: p u s s y d o l l

Sv; Tack, haha! :* Vilken hårfärg vill du ha då? ^^

2009-11-15 @ 14:44:32
URL: http://pussydoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0