Hipp Hipp HURRA HURRA HURRA!




Börjar med att säga Grattis Till Mamma (igen) & Syrran. Syrran fyller år imorgon, HELA 29 år. & får ju säga Grattis till morfar också för de är ju hans dag också. Farsdag ju! : )

Igår va de bowling som gällde. & innan de var det hem till patrik på lite förfest. . & under dagen hade jag ätit 2 korvar. Drack rött vin, & ni kan ju tänkta er vad de resulterade. En raketfylla. . Babe ville nog fylla mig, för han kom med nya öl hela tiden. ÖH! Så tillslut kom inte kloten fram längre, utan dom åkte bak. . ILLA!!
Iaf, hem till patrik efter bowlingen. Var inte alls så sugen på någon utgång då raketfyllan över gick till en OTROLIGT trötthet, så vi gick ner i stan jag & babe, köpte kebab. Prata lite med hans bror & pratade om hur gamla vi blivit på vägen hem. ;P Men tack för en rolig kväll :)

nä, de verkar inte bli några bilder, Tar så jävla lång tid. ;(


& inte nog med det, när vi var hemma hos Malin & Niklas i fre så började dom prata om företaget 3- att det va bra att ha de för man fick byta mobil efter 18 månader, + att man får ringa för hela beloppet. & vad händer. Nu är vi också på tre. HAHAH! Så ny mobil . . Fattar INGET! men va gör de. jag lär mig väl. . hahah :)

annars har de bara varit en mysdag. . spenderades som sagt hemma hos morfar. Mysmys, hihi.
Nu ska vi hoppa ner i soffan, glo någon film & bara softa.. imorgon är de skola igen, & hoppas att Lillamy är på bättre humör, så jag får G på mina tentor. :)

Tjing.

-/ Ð i v a ♥


Kommentarer
Postat av: eemelieteresiaSIE

fin blogg! :D

2009-11-11 @ 20:26:13
URL: http://eemeliefransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0