Helgen har gått i ett svep.




söndag idag, & jag har inte ens kommit ut. Bakis i förmiddags, men sedan somnade jag på soffan ;P ! Får köpa julstjärnor imorgon. Har inga till vardagsrummet, eller sovrummet ;( !

Ifredes gjorde vi inte alls så mycket, kollade lite tv & sedan somnade jag. ;) Igår va de fest för Egil, himla kul.
dock saknades emelie & helena. Utgång blev de inte mycket av, sällan! så vi åt kebab & sedan gick vi hem. Vi hade en gäst som sov över - togge ;P!
Bilder togs, men dom kommer sen :) !



ibland underar jag vad man egentligen ska tro & inte tro, jag hoppas att min magkänsla har rätt, för har den fel så blir det jobbigt!

nu ska jag slänga mig tilbaka i soffan, måste ut & röra mig lite. tror vi ska handla eller något, får se!


-/ Ð i v a ♥

Kommentarer
Postat av: Isa

Tack du är så söt :) vi får styra upp en dag och ta några foton? Kanske går lättare att få den lilla prinsessan att skratta nu närhon träffat mig en gång tidigare :)

2009-12-01 @ 11:23:34
URL: http://fotoisabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0