: )

Måste börja Tacka Frida som tog sin fredags eftermiddag & satt med mig & hjälpte mig med mina arbeten. Dock blev de ena fel när vi skrev ut, MEN de ska ändå vara inne på mån :) !


Sen va de snabba ryck hem, duscha & fräscha till sig. Då de vaknades middag hemma hos Malin & Niklas. Super mumsig mat & gott vin :) ! Vilken lyckad fredagskväll- somnade med gott samvete när jag sedan la´huvudet på kudden :) TACK för en urmysig & trevlig kväll.


MUMS, super mumsig kycklig.


& efterrätten va inte sämre :D


deras lilla fina milton, :) super go. Han va dock trött på denna bild :)


Natten innan drömade jag om de förbannade tentorna. . helt galet. Att jag skulle få göra OM DE IGEN! De orkar jag inte ;( hoppas dom blir godkända nu.

Nu ska vi snart bege oss ut till väla/ikea. ska handla lite presenter & kolla lite till tredje rummet. :) ja, vi är inte klara än. men måste bli miljonärer så vi kan fortsätta ;) ! hahah, de blir vi snart. Jag & Malin skulle ordna de på ngt vänster ;)


sen ikväll ska vi bowla. Jag är inte jätte förtjust i de, men va gör man inte för lite sällskap. . Kanske kan jag få den där raketfyllan nu Sophie & Frida ;D ! hahaha. . Nja, blir nog inte det! ;)
Nu ska jag gå & klä på mig, borde dammsuga & så. men de gör vi efter väla/ikea. :)

ha en super mys lör :) PUSS.

-/ Ð i v a ♥

Kommentarer
Postat av: Veronica

SHOPPA lagom :) jag vill dock ha en BAMSE present då jag fyller år på månd ;) hint hint

kramar

2009-11-07 @ 12:25:54
URL: http://veronicabjorkell.blogg.se/
Postat av: Hilajna.

Behöver hjälp med profilbilden. Jag vill ha en stor, men jag klarar inte av det. ;P

2009-11-08 @ 14:14:34
URL: http://helenaskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0