Carolina Gynning är min kung.



Idag efter praktiken åkte jag till syrran, sedan mötte vi upp Sheila på bussen :) som skulle ta oss till Malmö. Där mötte vi upp emelie & hennes syster, & sedan intog vi Carolina Gynning & hennes mammas Vernissage. Jag älskar henne, hon är min kung. . Hon är sveriges snyggaste kvinna.
Det var så stort att få se henne, känna på henne & få prata med henne. GALET! :D

efter många minutrar stirrande på henne gick vi & kollade på hennes konst. Hon är duktig :) super duktig, många tavlor jag vill ha, dock dyra för en fattig student! :P



Vacker vacker vacker.


syrran brukar kalla mig kändiskåt, HM! ;)


efter tåget hem satte jag & emelie oss på kebabhouse, jag var så hungrig. Hon också :D mysigt att sitta där & snacka en massa skit & bara vara! För de är något jag kan när jag är med Emelie. bara vara : )
Nu ska jag slänga mig på soffan, & sedan nattinatt!



(Idag har jag faktiskt haft ångest, för jag saknat mina små hjärtegryn på dagis ♥)

 

-/ Ð i v a ♥


Kommentarer
Postat av: chilliana

Tack för ikväll var super trevligt och vilken kvinna den där Gynning är,,, Kram

2009-11-26 @ 23:00:10
URL: http://chillianas.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hejjj Darling!!!!

Vill bara säga Tack för igår.. Jätte trevligt.. Och det bästa vi fick träffa vår IDOL. I Love you!!!

Sååå sjuuuukt roligt.! Hoppas vi ses imon sötnos!

pussar

2009-11-27 @ 23:08:00
URL: http://donnaemme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0