Borde plugga lite.





usch, jag borde sätta mig & plugga. läsa med andra ord, men jag är helt slut i kroppen. Nu måste jag få en tid till läkaren snart. Någon trodde att de kanske var höstdepp, det hoppas jag inte. + att jag hade min trötthet innan hösten också. så får väl kolla när jag är ledig så får jag ta tag i det!

Annars är det praktikvecka nu, & nu vet jag varför jag pluggar lixom. detta är de jag vill jobba med. Fast man är helt slut i knopp & själ efter en dag, så är de värt det!! Idag var Lisbeth sjuk, så jag fick gå till matan med dem själv, & tro de eller ej, men en lärarmadde finns ;) ! Hahah, & jag tror mina små elever har fått en lite respekt mot lilla frökenmadde ;D & de gillar vi. men jag trivs så bra :D, min handledare är så bra + att jag får en massa komplimanger av henne, & det känns skönt att hon är nöjd med mig :D !



men idag blev jag faktiskt lite paff, de var möte i personalrummet. Blev inte riktigt kolk på om de bara var låg- eller mellanstadiet också. men iallafall, :) det var möte. men det värsta av allt var att det satt en massa fjortonåringar där inne och tjaffsade, jag fattade inget. är det så på en arbetsplats.
Där var en som var 45+, som satt & himlade med ögonen & lade till en massa onödiga kommentarer. Jag blev helt paff. Tillslut sa en annan till henne och hon bara snäser. som sagt, jag satt & gapade. de hela handlade om kursplanen, & det var två som undrade om dom inte kunde dela in den så ettor tvåor & treor får olika kursmål för varje årskurs,(jätte rörigt blev de nu). Medan då de "äldre" menade på att de redan fanns i arbetslaget. . & de "yngre" menade på att de inte alls fanns. Sen kom de fram att de äldre inte hade meddelat de yngre & så var de igång. Haha, helt galet. & där satt vi, tre stycken lärarkandidater. Hahah. Vi bara tittade på varandra, kunde inte göra mer ;D

Annars i söndes var vi i Ullared, så jävla jävla mycket folk, de var helt galet- folk som körde ner en. bokstavligt. stod man still & någon körde på en & man ändå stod still, fortsatte dom köra. . Helt sinnes. Men vi kom hem med lite julklappar, dock långt ifrån alla ;( ! men men :) de löser sig, hih!

nu borde jag läsa. tänkte sätta mig på ett fik imorgon med mina böcker, läsa & anteckna lite. hoppas jag slutar tidigt bara!




-/ Рi v a ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha taack! :) oh Ullared! Jag och Marcus ska också

dit där innan jul för att köpa julklappar,hoppas de e mindre folk då :/

2009-11-24 @ 22:00:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0