Bjuds in till vaccination.


Jag ler så sött när man kollar sina kommentarsfält och någon har skrivit - IGbarn.
Blir nästan rörd av tanken att någon faktikst läst mina inlägg. tagit tid till att klicka in att jag är ett IGbarn, för att sedan inte våga stå för det. Undra vem som är IGbarn igentligen. Jag ler ändå.


Nu så kommer här mer allvarliga saker än någon anonym idiot. Jag har fått inbjudan till en fest, vaccinationsfesten. 10 november mellan 13-18- ska man gå? Har ni gått? Är faktikst rädd både FÖR sprutan & FÖR svinis. Oh, vad gör man då? någon som kan berätta det, snälla.

& inte bara det, Jag som verkligen peppat mig inför mitt tandläkarbesök imorgon 11.15! som jag däremot har väntat sen i maj på. BLIR INTE AV, PGA SJUKDOM. skojar ni? Har gått i 2 veckor och intalat mig att det gör inte ont. låtsas som du ligger på stranden, jadajadajada. & så blir de inte av. . Jag vill gråta.
Vi skickar hem en ny tid till dig. Om ytterliggare 6månader. då har redan hela tanden försvunnit så då är det lugnt.

Annars idag tog jag en paus, åkte hem till syrran efter föreläsningen. Va menat en stund. som blev ända fram till 21. Babe han hämtade mig, så han & Magnus fastnade med sitt. Jag klandrar inte dom. ;D ! så nu är jag hemma.
& jag ska skriva examination 3. Har kaffe nu så borde klara mig ett tag till. .

& imorgon är de ingen vanlig dag, för de är mammas födelsedag, HURRA HURRA HURRA :D ! Jo. min lilla mamma fyller år imorgon. Så grattis på dig lilla mamma ♥ !

Nä, nu borde jag skärpa mig, sätt fart med ditt skrivande. NU! Puss.

 

-/ Ð i v a ♥


Kommentarer
Postat av: Cornelia

Jag är också osäker på om jag ska ta vaccinet, och ändå anses jag ligga i riskgrupp 1 då jag är gravid. Men det är just därför jag tvekar.. Är livrädd för att fostret ska påverkas av vaccinet på ngt sätt.. Skulle aldrig förlåta mig själv då :/ Vaccinet är ju så nytt att man inte riktigt vet om det ger fosterskador, man bara antar att det inte gör det.. Så det lutar åt att jag inte tar den.

2009-11-05 @ 07:35:03
URL: http://corneliahbg.blogg.se/
Postat av: chilliana

Jag väntar med på min inbjudan- Mya vaccinerades igår och hon har bara fått en ömmande arm. Jag ska lätt vaccinera mig. Men jag respekterar till fullo allas beslut.

2009-11-05 @ 11:08:37
URL: http://chillianas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0