anna anka eller svennebanan ?



De är den stora frågan. .
vilken hade ni valt ? 

Sophie: Men nu måste vi säga något bra om vår utbildning, annars kommer jag gå hem ledsen.

Madde: Ja.. vi kan ju tänka på att vi får högre löner än de som inte har lärarbehörighet när vi väl är utbildade.

Sophie: Haha ja, men vad fan, jag vill bli framgångsrik, ha ett hus i Malibu!

Madde: Ja. Rik. Som Anna Anka.

Sophie: Ja! Istället blir vi några svennebanan-lärare med världens högsta CSN-lån.

Madde: Hahaha…

Sophie: Haha, skulle vi säga något positivt, eller?

detta var de vi kom fram till när vi satt på espressohouse och gick igenom vår examination 3. hahahah :) vi satt verkligen som två bananer som väntade på att bli uppätna. ; ) men de var mys ändå.


annars har de fan inte hänt mycket här vill jag talaom för er. jag har haft VFT idag (praktik), & det gick undan. Sen när jag kom hem skulle jag vara så jävla duktig, men misslyckades. ÅH! Jävla hon. vågar inte skriva hennes namn, tänk om hon hittar min blogg & gör så jag blir utkastad från skolan. (jag menar min lärare när jag skrev hon) ;D hahahah !

Kanske ska berätta om helgen. Det var ju ett tagsedan jag bloggade, ända sen i oktober. & nu är de fanimig november. äre galet så säg. Om en månad knackar 1 andvent oss på pannan och undrar om vi fortfarande är vakna eller gått i ide. Jag hade inte bangat att bli björn nu lixom, någon annan som vill ligga sked i grottan med mig.. ? (iisch, vad de kan bli snuskit. Micke nu fick du något att bita i ; P) men jag vill iaf bli björn nu.
nä, helgen va de ju (förstår ni nu hur mina examinationer ser ut, jag fattar att gun är på djupt vatten & inte kan simma i land. Oh fuck. hennes namn kom upp nu) Fredagen vet ni ju ;) lördagen jobbade babe till 18. Jag va & hälsade på jobb, planerade nyår då jag ska jobba, & NÄÄÄ! jag tycker det ska bli skönt att jobba, faktikst!! Kalla mig gammal, men tycker de är överskattat med nyår. (sophie med ;P) men klart jag vill göra något, men hade lika bra kunnat vara hemma & sprängt en champanigflaska i luften lixom. Aja, han hämtade mig när han slutade. . köpte pizza :) & det började brinna i kartongen här hemma. HAHHHA, calle fick inte fram ett ord utan stod och "uuhhuuhh" & jag var bara irriterad för jag var hungrig. När han får ut att DET BRINNER , tror jag att han skojar & han är på väg ut med min pizza nästan. Jag tar tillbaka den & river av kartongen som brinner och lägger i vasken ;P INGEN tar min pizza när jag är hungrig ;)  Iaf, slutade med 3 skräckisar, jag ljög om fyra st. kom på att vi bara påbörjade den ena men la den åt sidan då den va så tråk :) så tre filmer & sedan in i sängen. Hur många tror att jag låg & väntade på BABYFACE räck upp en hand.
En hel drös med händer & ni har så rätt.

Blev så arg på babe för han somnade så han fick sig en rejäl utskällning på morgonen ska jag berätta för er. man lämnar inte sin kvinna i sånt skick. ICKE!!
Nu ska jag återgå till min examination 3 tror jag ;D ! efter tv tittandet då ja.

Men nu kan ni "alla" som klagar på mitt bloggande SLUTA klaga ;) för nu jävlar är här en blogg. STARKT jobbat P.A ! ;)


my sweetheart, sophie.

-/ Ð i v a ♥


Kommentarer
Postat av: sophie

haha! tur jag har dig på denna galna utbildning.. ;)

2009-11-02 @ 22:38:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0